Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-20, 11:39   #27
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopping i Oslo med 15-åring

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Dette er vår problemstilling også. 15-åringen har helt andre forventninger til hva ferien skal inneholde enn 12-åringen. Vi ender derfor ofte opp med å dele oss. Mannen min shopper med snuppa, og så går knerten og jeg på museum.

Ja, det kan være et alternativ å dele seg opp, og vi må jo også se an været. Er det veldig varmt og fint kan vi vel kombinere museer på Bygdøy med bading. Ja?

Outland er av interesse for yngstejenta. Vi har en butikk her i byen også, men den i Oslo er kanskje større/har flere ting? Vi går alltid innom ulike butikker i hver vår retning da, selv om vi ikke "deler oss opp", det vil si vi sprer oss på butikker i samme område. Alle sammen i samme butikk til enhver tid er det lenge siden vi måtte slutte med. Deler vi oss opp er det mer som i at mannen og de to yngste drar til Holmenkollen, med zipline og skimuseum, jeg rusler langs Akerselva, drikker god kaffe og kikker i kule butikker på Grunerløkka, og eldstejenta shopper på Oslo City med Tjorvensnuppa. :drømmer: Men vi har heldigvis tre-fire dager å gjøre på, så vi skal rekke over litt for enhver smak, både sammen og oppdelt. Så må vi også være litt sammen med morfar (altså min far), som i utgangspunktet kunne vært med på det meste, men som nå helst sitter hjemme og passer seg for koronavirus. Men han kan sikkert ta med ungene hver sin kjøretur med motorsykkelen f.eks, det synes de alltid er stas.

Sist redigert av My : 06-07-20 kl 11:51.
My er ikke aktiv   Svar med sitat