Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-07, 19:07   #52
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg stemme og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

I og med at det er kommunevalg, så må du nesten se på hva partiene har fore seg i den kommunen du bor i. (Litt vanskelig i utlandet, men du skjønner hva jeg mener. )
Hva partiene mener om kontantstøtte, oljeboring og kirke/stat er egentlig litt uvesentlig, en må se mer på hvilke planer de har for kommunen; barnehageutbygging, satsing på skole/SFO, oppussing av skoler, bybane, privatisering og konkurranseutsetting, bestemor på anbud og i det hele tatt.

Signerer det svaret, jeg. Kommunevalg og strotingsvalg er to forskjellige ting. Jeg stemmer ikke det samme ved de to valgene, enkelt og greit fordi i vår kommune er det bare raringer som representerer partiet jeg pleier å stemme på, samt at ordføreren som sitter, og er fra et parti jeg ikke stemmer på, gjør en himla god jobb .

Kommunevalg blir personvalg på en helt annen måte enn det stortingsvalget er.

Lykke til mec valget!