Vis enkelt innlegg
Gammel 13-07-20, 09:23   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når vi sa/gjorde noe morsomt/kleint/pinlig

Jeg sier jo aldri noe dumt, så klart, men jeg kan jo dele heishistorien igjen.

Det var den gang Maverick var purung og søt, og på en jobb utenbys ble nødt til å steppe inn som stagehand fordi de lokale mangla folk. (Scenearbeider.) På et tidspunkt befant jeg meg i en heis på vei opp til catering sammen med to komfyrer og en amerikansk roadie, og han spurte meg «wanna help me get this out?» Jeg syntes han var litt treig siden jeg jo i praksis kun var der nettopp for å hjelpe ham med å få komfyrene dit de skulle, men svarte allikevel «yeah, sure!»

To sekunder etterpå hadde jeg ham over, eh, hele meg, og indre kjapp rekonstruksjon av samtalen gjorde det åpenbart at det han egentlig sa var: «You wanna make out?»

Yeah. Sure.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat