Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-20, 23:24   #16
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: spin-off fra JKR og transpersoner (media)

I mitt miljø er det ganske stort fokus på Polen, muligens både fordi jeg kjenner mange liberale fra Polen (overlapp med de Mave kjenner, tenker jeg) og mange skeive og skeive aktivister som skriver mye om det på Facebook. Jeg leser også Blikk. Situasjonen i Polen er ikke akkurat ny, selv om det har tilspisset seg i det siste. Det er det samme over hele østeuropa, egentlig, og det snakkes det mye om i mine miljøer, fordi det i stor grad går ut over kunst, kultur og liberale holdninger.

Jeg syns mainstream media skriver noe om det, det er ikke helt borte, og det har vært skrevet masse om valget. Men rent generelt er norsk presse ekstremt dårlig på utenriksstoff, og nordmenn er generelt lite interessert. Når husker du sist at utenriks var noe som helst tema i en valgkamp, f.eks? Det er selvfølgelig litt høna og egget. Hvordan kan man bli interessert i noe man får høre lite om, og om man ikke er interessert, hvorfor skal man skrive om det.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat