Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-20, 18:43   #16
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åpent for reiser til utlandet

Enig med Blå. Også synes jeg det er heltgreit at folk får lov til å si hva de mener om å reise nå. Folk får tåle å høre både at andre er uenige med avgjørelsene deres og at det er ulike meninger om hva en slikåpning betyr. Jeg kjenner mye helsepersonell, Og jobber selv med helsetjenester og -politikk, og vetikke om noen som vurderer utlandet nå, det farger selvsagt min oppfatning av dette.
Jeg mener også at vi burde ha åpnet for mer innenforgrensene før vi åpner for å reise.

Og så er jeg allerede lei av turister som «føler at det ertryggere i //insert syden-destinasjon// enn i Norge/Oslo/prekestolen/Tusenfryd/hva hardu.

Jeg tenker at å treffe familie er mye viktigere enn å bare måtte ha sol.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat