Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-20, 10:30   #45
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye må briller koste?

Brilleabonnement? Er det en ting også?

Jeg gikk tilbake til Specsavers og endte opp med å bestille to par (ekstrabrille uten kostnad) med litt rimeligere glass. De viser seg å være litt ala RyanAir ift ekstragebyr, ser jeg, så jeg skal tilbake på mandag. Blant annet har jeg betalt for synsundersøkelsen to ganger og for tre innfatninger. :himler:

Når det er ordnet, tror jeg at jeg blir fornøyd. Jeg må være sikker på at synskorrigeringen er i orden, jeg bytter briller fordi jeg går lammende migrene av at det er feil. Jeg har sjekket ulike linseabonnement og finner ikke rimeligere. Mulig jeg skal bestille enkeltpakker fra Specsavers istedet for abonnement, da kan jeg justere bruk etter økonomi.

Prisen er sur likevel.