Vis enkelt innlegg
Gammel 21-07-20, 13:29   #20
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hundeeiere: Hvordan har dere valgt rase?

Dette var interessant å lese! Takk for alle fine svar. Jeg får lyst til å henge med alle sammen!

Jeg merket meg spesielt Darth sin kommentar om flat'en som god "samtalepartner", i motsetning til nåværende rase. Er det noe dere andre har tenkt over? Jeg har opplevd hundene mine som samtalepartnere, gode venner, og mye mer enn bare godt selskap. Jeg har ikke samme erfaring med hunder vi har passet, men har tenkt at det skyldes at det er hunder jeg kjenner så godt. Men er det forskjell på hvor gode sparringpartnere de er? Hva skyldes i så fall det? Er det feks forskjell på de rasene som knytter seg mest til en person kontra hele flokken? Eller går det på intelligens? Eller bare rett og slett personlighet?

Retz sitt innlegg om hund med god av/på-knapp. Det er jo kjempeviktig. Hvor kommer "knappen" fra? Er det rasespesifikt, personlighet eller trening?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat