Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-20, 19:01   #79
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans - tenåringsgutt

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Oi. Snuppa får uansett ikke handle klær i den prisklassen, så det er ikke noe vi forholder oss til. Hun vet godt hva buksene «får lov til å koste» for at jeg skal betale for dem. Og det er langt mindre enn 1000 kroner. (Men så er det heller ikke noe ved hennes kroppsfasong som gjør at buksene trenger å være særlig dyre.)

Jeg innser jo at jeg ikke har noen som helst innsikt i hvem som har kjøpt buksene til de 15-årige guttene som jeg treffer hjemme. Jeg har bare innbilt meg at de handler selv.

Så vil kanskje Snuppa også ha mer enn 2 bukser per år. Men jeg synes også dette var for dyrt ja. Men når man selv er med og leter, blir man litt mer liberal på pris. Gidder ikke bruke mange kvelder på å lete.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat