Tråd: Donald Trump
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-20, 14:42   #142
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Donald Trump

Ang Trump og Epstein, de var naboer i Palm Springs. En av de ansatte hos Trump i Palm Springs ble ansatt av Maxwell (Epstein samboer), fordi denne unge kvinnen ønsket å utdanne seg innen fysioterapi, hun ble lovet utdannelse og "praksis" hos Epstein. Grovt mishandlet over flere år. Epstein og Maxwell møtte denne kvinnen på hageselskap hos Trump.
Denne kvinnen er en av de som fronter saken i rettsystemene, problemet er at Guvernører, dommere og andre menn i statlige stillinger har alle en connection til Epstein, så det er få som ønsker at dette skal frem. Jeg håper de får sin rettmessige erstatning bare de finner hvem Epstein skrev arven over på (hvilket jeg tror er Maxwell).

I tillegg har Trump flere ganger vært på øya til Epstein, i tillegg til selskapligheter I NY. Så at de 2 ikke kjenner hverandre er bs!!

Jeg kjenner hjertet slår hissige slag bare jeg tenker på disse jævla grisene som har veltet seg i unge jenter, jenter som kommer fra belastede miljøer og hjem.

Sist redigert av Fløyel : 14-08-20 kl 14:47.
Fløyel er ikke aktiv