Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-20, 13:53   #276
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Du er ikke den eneste bluen. Vigilo er djevelens verk.
Nå har SFO gått over til Vigilo også og alt av avtaler der (alt fra fridager, til hjemsendingstidspunkt til når noen skal bli med andre hjem) må nå sendes via meldinger (og så må vi vente på at de leser og godkjenner), mens da de brukte IST kunne vi selv legge inn slikt rett i kalenderen. Det var uendelig mye lettere for både oss og de ansatte.
Noen ganger får jeg tre varsler på epost for én melding på Vigilo, noen ganger får jeg ingen slik at jeg bare tilfeldigvis oppdager at det lå viktig informasjon på Vigilo.

I tillegg irriterer det meg grenseløst at jeg må logge meg inn med bankID hver eneste gang. Er det sensitiv informasjon å lese hva syvende trinn har i lekser og at det går lus på fjerde trinn??? På IST var det brukernavn og passord, enkelt og greit. Med tre barn er det tross alt en god del meldinger og ukeplaner og greier på Vigilo og det gjør det veldig tungvindt.