Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-07, 14:14   #22
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden :D Syltetøy!

Vi har alltid syltetøy i kjøleskapet, for jeg spiser ofte cottage cheese med syltetøy som pålegg. Vanligvis er det en eller annen "redusert sukker"-variant. Poden får det når han ber om det, men jeg tror han glemmer at det finnes, vanligvis, og det går måneder mellom hver gang han ber om det. I matpakken har han aldri hatt det, tror jeg.

Jeg syntes ingen av alternativene i pollen passet helt, for "fri flyt" gjenspeiler ikke egentlig hvor ofte han får det - og ba han om det på hver eneste skive, ville vi nok begrenset det. Så jeg benyttet meg at det siste alternativet (som egentlig alle burde ha med i spørreundersøkelsene sine! ), men jeg tror ikke jeg trenger å kjefte.