Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-06, 10:03   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har egentlig problemer med å kaste det meste. Smykker ville jeg helt klart ikke greid å kaste. Dessuten gjør det vondt å kaste bøker, CD-er og filmer. Og så kaster jeg aldri brev og kort jeg har fått. Fotografier kaster jeg heller ikke, og jeg har i det hele tatt generelt problemer med å kaste ting som ikke er direkte ødelagt eller utslitt. Mannen min er nesten like ille (men mindre sentimental), og så er det da også temmelig overfylt hos oss ...