Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-07, 21:19   #22
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har kjøpt steketakke, oppskrifter å dele?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Jeg kommer til å følge med på denne tråden, kan du ikke oppdatere oss på om det er verdt å investere i en takke, Irma?

Den kan jeg. Det vi prøver ut kommer sannsynligvis til å legges inn i kokeboka her på FP.

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Flatbrød laget av potet og skjåkmjøl smaker veldig godt. Jeg husker dessverre ikke oppskrifta nå, men jeg håper på være med på lefse og flatbrødbakekveld nærmere jul og da skal jeg sikre meg oppskrifter.

Flott Hattifnatten. Du kan jo ta deg en tur til meg før jul, så kan du lære meg opp. Kan liksom se for meg oss to ved kjøkkenbenken med forkle og tørkle og sånt. Nydelig.