Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-07, 21:45   #45
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.039
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!

Vi bruker bare sultetøy på vafler; ikke på brødskiva. Mannen spiser overhodet ikke syltetøy (han liker ikke røde bær!), og jeg har aldri brukt det som pålegg.

Men vi er overhodet ikke supersunne. Jeg har hatt et vanvittig sukkersug etter at jeg ble gravid, og har anskaffet nugatti i et desperat forsøk på å bare være begrenset usunn.

Snuppa får dette på brødskive nr 2 lørdag eller søndag. Men jeg vet ikke om helg kvalifiserer til å være spesiell anledning, så jeg har foreløpig ikke stemt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat