Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-20, 11:36   #84
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9

Jeg er i dag (og i går også) glad for at jeg ikke blir sur eller irritert når 'verden går meg i mot'. Denne gang som i at jeg ventet i mange timer på en bil som stod på verksted, og dette verkstedet er tre kvarters kjøring hjemmefra, så det var ikke bare å levere den og så dra hjem. Og når jeg endelig tror at den er ferdig, så er den ikke det, for verkstedet har fått feil deler.

Og det jeg altså er glad for, er at jeg ikke lenger blir sur eller sint for slike ting, for jeg er blitt så vant til at det ikke går knirkefritt i min verden. Så jeg trakk bare på skuldrene - og er glad for at jeg ikke trenger bruke energi på å gremmes.

Bobbelur er ikke aktiv