Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-20, 15:15   #11
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til spisebordinspirasjon - pynt/stæsj?!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

ELSKER dem! De er jo veldig dekorative også. Jeg har sett flere astronautnips om dagen, kanskje en sånn kunne bodd på et sånt brett også?

Ja sant? Jeg skal sjekke noe sukkulentgreier også, frukt - takk for tipset. Det kan jo "fylle ut" et sånt fat litt - det eller/og en plante.

My - takk for komplimentet, det glemte jeg jo helt å skrive! Vi flyttet kjøkkenet fra et lite rom (der hadde jeg astrnonauttapet til og med) og ut i dette større oppholdsrommet for to år siden og har ikke angret et sekund. Bildene viser resten av kjøkkenet. Vi har brukt en stund :kremt: på å bli enige om splasjback men nå blir det blingete gull-glass-mosaikk (litt store). Så vegger og møbler og sånn får jeg til synes jeg, men pynt?! Not so much. (det er to skjærefjøler pga vi har delt i to - en gluten og en glutenfri "sone")

Sist redigert av m^2 : 26-09-20 kl 15:35.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat