Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-20, 20:39   #499
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Stort smil

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Altså – kan ikke folk slutte å stå rolig på rullebåndene på Sandvika storsenter. Det er den eneste måten (uetnom heis) å komme seg mellom etasjene på i den nye delen, og nå med tanke på å holde enmetern, så kan man ikke gå forbi heller.

Jada, dere sier sikkert at jeg uansett burde holde meg unna kjøpesentre nå i disse tider, men det er nå engang der SATS-senteret mitt er.

Samtidig kan jeg jo gruffe litt over de som kjører mot kjøreretningen i parkeringshuset der og lager kaos. Hva er vitsen? Pilene er der av en grunn!

Mulig du stod bak meg, føler meg veldig skyldig. Forklaringen er, at selv om jeg ser veldig frisk og rask ut, har jeg to knær som ikke virker, og står i en forsinket «Corona-kø» for å sette inn proteser. Rullebåndene på Sandvika Storsenter er ett av mine «pusterom»

Trois er ikke aktiv