Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-20, 22:30   #52
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Vi bor i tredje etasje i ei blokk sentralt i Oslo, og har også utelukkende gode erfaringer med Helthjem, så jeg tror det er mer tilfeldig enn som så.

Helthjem er en tjeneste fra PostNord.

Jeg er totalforvirret, for jeg fikk torsdag melding om at en pakke var sendt med helthjem og fikk en sporingslink fra dem. Sporingen derfra funket helt fint, men skjedde ingenting fra fredag og til i dag morges. Da fikk jeg en melding fra Posten om at sendingen var levert i postkassen min. Vanligvis når jeg får noe via helthjem så kommer det grytidlig på morgenen når andre får avisene, men i dag kom det altså sammen med posten kl 11.45 (hadde sjekket postkassa kl 8).

Har forøvrig ikke hatt problemer med verken PostNord eller helthjem bortsett fra dette.