Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-20, 19:37   #3
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan har din hverdag endret seg som følge av Corona?

Livet har nok endret seg en del, men ikke alle endringene er like omfattende. Det er f.eks helt greit å handle matvarer før kl 08, sprite seg inn og ut av de butikkene jeg innom og holde minst en meter avstand til fremmede.

Litt stusselig å ha lite fysisk kontakt med de fleste i familien, siden jeg bor alene så har jeg ikke noen husstandsmedlemmer å pjuske på, men inntil videre har jeg gjort unntak for det yngste barnebarnet.

En stor og ganske lei endring er at jeg nesten aldri treffer venner lengre. De bryr seg ikke så mye om meteren, og da de har en stor omgangskrets, så tar jeg ikke sjansen på å være så mye sammen med dem. Kjenner at jeg er overrasket over hvor lett de tar på denne delen av de helt basic smittevernsreglene.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat