Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-07, 10:52   #9
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rasistiske steder?

Jeg har aldri følt meg så utlending som jeg har gjort etter vi flyttet til denne bygda her.

Må nevne da jeg skulle gå å få pass til meg og ungene. Damen bak skranken fikk nærmest panikk angst og stod og viftet oss ut med begge hendene og nærmest ropte slik at flest mulig skulle høre henne og ville ha oss ut for der var det kun til å få norskpass og ikke noe annet, eneste vi sa var bare at vi skulle ha oss pass før hennes utbrudd.

Jeg viste ikke helt hvor langt ned jeg skulle gå for å rulle opp haken min. Og hvor flau jeg var overfor barna som måtte være vitne til noe sånt.
Må nevne jeg og barna ser ut som hvilken som helst folk flest utenom jeg er mørk og har svart hår og brune øyner.

Dette er en episode av ALTFOR mange her i lille bygda som jeg har helt fått i vrangstrupen bare kun etter 1,5 år.

Lurer bare på hvorfor prøve å utvide en bygd og lokke flere folk hit når folkene som bor her ikke er klar til en slik forandring.