Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-20, 19:51   #17
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.886
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vaskefirma bruker kortere tid enn de har priset for

Jeg var i tenkeboksen med å få en månedlig avtale med et lokalt firma i fjor. De var her en gang, og jeg hadde avtalt antall timer de skulle bruke. Sjekket og dobbeltsjekket at de skulle vaske x antall timer, ikke mer. Og at det da skulle bli en bestemt sum. Jeg sa også hvilke rom jeg ville ta først, og at jeg hadde full forståelse for at de ikke rakk alt i hele huset. Det endte med at de drev lenger enn avtalt, prioriterte feil rom og i det hele tatt. Jeg legger ikke skylden på de stakkars menneskene som kom, men det ble ingen fast avtale gitt. Forskjeller her er dog at de som vasket da (antar jeg) fikk betalt for alle timene de drev her. Om det spekuleres i å bruke mindre tid, vil jeg tro overskuddet ikke tilfaller de som gjør jobben..

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat