Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-20, 09:14   #617
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Apotekansatte som egentlig vare gjør jobben sin men jeg synes det ikke er greit å høre hele sykdomshistorien til den som står å skal betale. Stakkars. Og det må da vøre mulig å gjøre det på en litt mer diskret måte.

Dette har jeg også opplevd flere ganger. Men da er det ofte eldre (veldig eldre) kunder og det er vel eneste måten å kommunistene på?
Selv om jeg synes det er ganske kleint å få hele historien om bleiebehov og avføringsmidler. Selv bruker jeg kun det andre apoteket når jeg skal hente medisin til meg selv. De har innestemme. Og svært få gamle kunder.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv