Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-20, 14:01   #461
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Det er vel ikke et problem å servere glutenfritt, men det er et problem at flere påroper seg å ha en allergi eller intoleranse de ikke har. For det fører fort til at man kan bli litt mer slepphendte med de som virkelig har intoleranse eller cøliaki,

Det er dette jeg virkelig ikke skjønner? Hvorfor?

Om/når du opplever dette, kan du ikke da bare bli slepphendt med den det gjelder og være anstendig mot alle andre som er/hevder å være allergiske? For meg er det du skriver så komplett uforståelig, jeg kan bare ikke fatte det.

Jeg har også ei nær venninne og et familiemedlem som "ikke tåler melk", med mindre de har veldig lyst på noe da. Og det har de hele tiden. Så de spiser nesten like mye melkeprodukter som meg, og jeg lever nærmest av melk. Men jeg tenker, det er ikke mitt problem, og det er deres valg, og jeg kunne aldri, aldri, aldri latt det gå utover andre som forteller meg at de ikke tåler melk.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv