Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-20, 14:04   #463
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Du er nok bare rausere ja. Og man følger jo ikke med på hva folk spiser. Man hører dem legge ut om hva de ikke tåler og ikke kan spise. Og irriterer seg over at de spiser opp det glutenfrie alternativet før de går løs på det med gluten etterpå. Det er liksom litt kjipt for den som kun kunne spise det som forsvant.

Jeg løser i grunnen dette med å servere tapas. Da er det alltid noen kan spise. Men jeg må innrømme at familiemedlemmet som bare er sær i kosten, uten allergier, ikke får spesialbehandling. Så jeg er nok ikke veldig raus.