Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Jeg har forresten, av fysiske grunner, store problemer med fettrik mat. Jeg blir kvalm og kaster opp, og kvalmen varer i timevis. Og om folk likevel serverer meg f.eks. saus laget med fløte på en sånn måte at jeg ikke kan velge den bort, da må de finne seg i at jeg ikke spiser noe/slutter å besøke dem, og at jeg synes de er både slemme og stappteite. Det hender likevel jeg spiser fettrikt selv hjemme (f.eks. helt vanlig melkesjokolade, som jeg alltid kaster opp av), fordi det smaker så innmari godt, og fordi det er en enorm forskjell på å kaste opp og være kvalm hjemme på min egen sofa enn å være det i middagsselskap. Jeg har heldigvis også blitt en mester i å kaste opp uten at det høres, så det er ikke sånn at alle nødvendigvis får "oppleve beviset" på at jeg ikke tåler det heller.
Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.
Da er jeg rausere enn rausest 
Jeg tilpasser både allergier, «allergier», liker ikke, religiøs overbevisning av ymse slag og egen dietter. Har sett hva slike endringer kan gjøre i positiv retning for folk. Så jeg strekker meg laaaangt.
#rausest
Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.
Jeg også.
Og blir ikke irritert av det heller, for det koster meg så innmari lite.
Her er jeg også. Og veldig enig i at det koster innmari lite. Har verdens mest kresne svigerinne og jeg ser jo hvor vanskelig det er for henne, det gjør meg virkelig ingenting å sørge for at hun i hvert fall kan slappe av og spise maten som serveres her. Hun hadde definitivt valgt å ikke være kresen dersom det reelt var et valg.
|