Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-20, 13:26   #793
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Alt er budsjettmessig krise. Det er hull oppe på siden i Doc Martens, Rieker har løsnet foran (som Tøflus).

Oppvaskmaskinen har surret lenge, jeg har prøvd det meste. Kjøpt dyr rens, brukt kjerringråd, vasket alle filtre (sju ganger) og sjekket sluket. Ingenting hjelper.

Har du sjekket de armene som spyler ut vann? Jeg har vært med på at de var helt tette, og dyr rens hjalp ikke en dritt. Det eneste som hjalp var å løsne dem og fysisk banke løs all kalken som hadde satt seg fast inni.

(Og hvilken skostørrelse har du? Det kan være jeg har noen sko liggende som frøkna har vokst ut av, som kan sendes.)