Sv: Donald Trump
Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.
Altså, jeg aner ikke om kilden er til å stole på, men det er tweets om at 27% av poststemmene i South Florida ikke ble levert i tide - 27%!!! Hvis det stemmer er det jo helt sykt! Det betyr at en republikanere som jobber i posten kan holde poststemmer tilbake og direkte på ikke valget. «Ups, mista visst noen 100 000 stemmesedler og fant dem flest igjen etter at fristen var gått ut». 
Ja, dette leste også også på fivethirtyeight, men fant det ikke igjen etter et kjapt søk.
En føderal dommer, som har bedt USPS saumfare lokalene sine for stemmer i tide slik at stemmene kom frem, krever svar av USPS for hvorfor de nektet å følge rettsordren.
Venninnen min som nettopp har flyttet fra Florida kunne fortelle at dette er fullstendig normalt i Florida De skjuler poststemmer over en lav sko. De postansatte får beskjed om å gjøre de "vanskelig å finne".
Jeg har en god følelse for at dette går veien, men allikevel tung til sinns. Dette er fortvilende. En nasjon som er så splittet og på kanten av stupet.