Tråd: Donald Trump
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-20, 07:51   #470
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

På siden: Jeg synes at Joe Biden virker innmari gammel på alle måter - og ble ikke veldig imponert over gløden og engasjementet i talen jeg så i natt. Han er HELT klart mer statsmann, og en nye mer rolig og samlet fyr enn DT, men jeg føler det er noe som mangler... Veldig glad for at han har med Kamala Harris på laget, som på alle måter fremstår som både et friskt pust og en dame som USA Virkelig trenger nå.

Sist redigert av Billa : 05-11-20 kl 08:25.
Billa er ikke aktiv