Tråd: Donald Trump
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-20, 08:24   #11
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Jeg VET at Biden er gammel, 77 år. Men poenget var at han virker gammel i sinn og skinn også. Det er drøssevis med folk som er vitale og energiske, og som fremstår lite preget av sin biologiske alder. Biden er ikke en av dem, og jeg blir alltid litt overrasket når jeg hører ham tale. Kanskje det er urettferdig å sammenlikne med Willoch - som fremstår sylskarp og klinkende klar selv om han har passert 90...