Tråd: Donald Trump
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-20, 09:19   #482
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

De er jo gamle menn begge to.

Ja, men Trump virker MYE mer vital. Han har en helt utrolig driv gjennom de valgkamparrangementene sine. Og de er lange! Biden virker gammel og trøtt. Jeg tror det har hatt en del å si i innspurten. Særlig det at Trump så veldig fort var frisk som en fisk etter Covid19. Vitalitet og styrke er nok noe som bikker positivt for mange.

Og han har, selv om vi ikke har blitt presentert for så mye av det her, fått gjort vei i vellinga på veldig mye. Han er en bølle og en monstertruck, men jeg tror mange tenker at "jaja, så lenge bølla er på MIN side...".

(Det betyr ikke at jeg syns Trump er bra. Men jeg forstår apellen en kvikk og rask fyr har foran en åpenbart utslitt en)