Tråd: Donald Trump
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-20, 09:27   #483
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Biden er ikke det beste alternativet. Han er bare er bedre alternativ enn Trump. Og han er gammel og det gammel ut. Litt sånn oldefar-aktig. Jeg trøster meg med at Kamela er visepresident. Ikke Pence - han gir meg fullstendig frysninger.

Men jeg er seriøst bekymret. Trump kommer til å gjøre det han kan for å klamre seg til makten, og allerede nå er det protester - fra begge sider - i gatene. Jeg tror dette kan bli ille, veldig ille. Og jeg tror det blir utrolig vanskelig å være en samlende president for et så splittet folk. Og med korona på toppen...