Tråd: Donald Trump
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-20, 10:29   #497
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Der er mye som er rart og galt i USA. På begge sider. Og så enorme forskjeller, og mennesker som lever i en fattigdom og nød vi i Norge nok sliter med å forstå at det går an å leve i i det som skal være er i-land. Det er lett å sitte på vår egen opplyste hest og se ned på folk, og glemme at forutsetningene deres er helt annerledes enn våre.

Jeg kommer aldri til å glemme hvor fullstendig kulturkrasj det har å flytte til USA og hvor totalt forskjellige vi var. Det var en helt annen planet på mange vis. En dyrking av sport, Gud og militæret som for meg var helt absurd. For mange er militæret veien ut av fattigdommen, man glor tanketomt på sport på tv på selv de fineste restaurantene, og Gud er noe man bare tror på, uansett.

Disclaimer: jeg bodde i Texas. USA er stort og jeg er klar over at det er noe helt annet andre steder.