Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-07, 21:46   #10
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drikker du kaffe eller te, eller begge deler?

Jeg liker både svart og grønn te godt, og kan også godt drikke andre typer, men jeg drikker såpass mye kaffe (og er såpass avhengig) at det sjelden blir til at jeg drikker te. Kaffen drikker jeg helst med litt varm melk i, eller som iskaffe med melk og isbiter. Vil definitivt ikke ha sukker hverken i teen eller kaffen.

På hverdager drikker jeg et par kopper kaffe til lunsjen, og så deler mannen og jeg en literskanne (presskanne) om kvelden. På kafé drikker jeg gjerne en dobbel cortado eller to, og i helgene blir det vanligvis kaffe både til frokost, lunsj og etter middag.