Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-20, 22:35   #36
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Zinatra: du er ikke alene! Det har vært et helvete, i flere omganger, med begge mine eldste. Tross oppmøte i bank og signering i huet og ræva.

(Min «tante» på mange og åtti år skulle også skaffe seg bank id på mobil, for det var jo nyttig til alt mulig. Men da måtte hun ha pass. Og det hadde hun ikke. Og da måtte hun ha fødselsattest. Og det hadde hun ikke. Men det kan man bestille på nett. Men da må man ha bank id. Så tenkte hun at det kunne vel folkeregisteret kunne ordne, men da må man ha time (i nærmeste by, det er ikke i rådhuset lengre, så hun måtte uansett kjørt halvannen time til nærmeste kontor). Og for å booke time må man ha TA-DAAA bank id. Helseutvikling kjenner min far fortsatt nok nyttige mennesker til å få henne forbi denne muren, så hun fikk fødselsattest. Og pass. Og bank id. )