Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-20, 21:32   #487
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Takk! Jeg har funnet en lignende fra her i byen. Fint at dere hjelper meg å velge det riktige her.

(også er jeg fortsatt litt preget av å ha sett en bekjent opprette en innsamling på fb til seg selv, med en lang og tåredryppende historie om hvor uheldig hen har vært, og slemme, slemme NAV, og hvor sørgelig alt er, og at vedkommende var mange måneder på etterskudd med husleie og stod i fare for å bli kastet på gata med sine to barn, og trengte sårt penger til mat til seg selv og barna etc, når jeg vet at ikke noe av det var sant - vedkommende har fått masse penger fra NAV og familien har i tillegg betalt husleien, barna var plassert hos andre, og vedkommende brukte masse penger på alkohol og piller... og det kom etter hvert inn masse penger fra folk som ønsket å hjelpe)