Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-20, 11:40   #1
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Send julekort!

Jeg prøver meg på en oppfordring i førjulstiden.

Det blir færre og færre julekort for hvert år (og det er ikke rart med porto som om frimerkene var laget av gull! ). Men hadde det ikke vært hyggelig om julekortene fikk et oppsving i år, når så mange har sett mindre til familie, venner og kjente enn ellers? Jeg har bestilt ekstra mange julekort i år, og jeg har bestemt meg for å tenke på de 20 kronene til porto som penger jeg garantert ville brukt på en kopp kaffe med den jeg skal sende kortet til om jeg hadde møtt på dem tilfeldig utenfor en café.

Fyll opp postkassene til folk med konvolutter som inneholder en hyggelig julehilsen fra deg og ikke en av regningene som vanligvis ligger der!

Goood jul!