Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-07, 20:07   #624
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det til middag i dag?

Jeg laget lasagne. Stekte løk, hakket gulrot og biffdeig, hadde i hvitløk, tomater og litt vann, litt tomatpure, brunt sukker, salt, pepper, balsamico og soltørkede tomater. Mens sausen kokte grillet jeg en paprika i ovnen, den skulle jo på likevel. Hakket den og hadde den i sausen, som fikk deilig smak av det. Brukte to bokser cottage cheese (hadde i frysen, ellers ville jeg nok ikke vært så spandabel) og Barillas lasagneplater. Det ble veldig godt.

Hyacinth er ikke aktiv