Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-20, 10:11   #9
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julestrømper for tenåringer

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg har aldri fått helt dreisen på disse julestrømpene, jeg er ikke vant til det fra jeg var lita, og så kommer jeg alltid på det i siste liten...

Og nå er det en stund siden hver sin lille lego-pakke kunne gjøre susen.

Så hva får tenåringene i julestrømpen?

Litt godteri. Og en klementin som aldri blir spist. Julehefte til han som setter pris på det.

Jeg er forsåvidt vant til julestrømpe fra jeg var liten, men jeg har et ambivalent forhold til det. Jeg synes ikke de trenger flere gaver enn de får på julaften. Det byr meg faktisk nesten imot å legge gaver i sokken. De kommer under treet. Og jeg synes ikke de trenger mer godteri etter jevnlig påfyll av snop og kaker i både advents- og juletiden.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat