Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-20, 14:09   #17
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mer jul og korona: Overnatting

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Min mor har vært inne på samme problematikk. Men famile har tenkt å feire jul hos dem, og også min bror regner jeg med. Da blir vi ca ti personer ober noen dager. Hvor mange selskaper på ti personer regnes det som, liksom? Vi har vel konkludert med at vi er de samme personene, ergo ett langdrygt selskap.

Slik jeg har forstått det er ikke flere dager sammen innenfor. Regelen om maks 5 gjester gjelder fortsatt. Det er kun på to dager at man kan overskride dette. Altså én overnatting og hel påfølgende dag er OK. Da har man brukt opp kvoten. Noen andre må gjerne korrigere meg.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat