Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-20, 14:12   #18
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer jul og korona: Overnatting

Jeg har også forstått det slik C3PO. Svigerforeldrene våre har besøk av oss (5 personer fra samme familie) i noen dager. To av disse dagene er vi sammen med svigerinne, svoger og deres tre barn, nærmere bestemt på julaften og på vår nieses bursdag tredje juledag. Julaften har svigerforeldrene mine da 10 gjester (to familier a 5 personer), og tredje juledag har min svigerinne 7 gjester (oss 5 + foreldrene). Det blir uansett to selskap, med de samme personene. Hvilket hus vi oppholder oss i mener jeg blir hipp som happ, begge husene har samme forutsetninger for å holde avstand, og ligger på samme gårdstun. Selv om jeg er redd søskenbarna kommer til å ende opp i en dunge uansett.