Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-07, 20:45   #209
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows - diskusjon med spoilere

ENDELIG er jeg også ferdig med boka. Jeg kunne lest den ut på en dag om jeg ville, men har med vilje lest kun noen få sider hver dag for å dra den ut lengst mulig. Nå er det slutt. Men filmen blir vel et fyrverkeri da. Den kommer i 2010.

Jeg kan nesten ikke sette fingeren på noe, men så er jeg ikke så skolert og kritisk som mange av dere andre. :enkel sjel:

Elsket boka og gleder meg veldig til filmen, selv om jeg selvsagt blir skuffet slik jeg har blitt både av film nr. 4 og 5.