Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-20, 11:05   #192
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.119
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Vi er sultne og trenger et samlingspunkt. Det er grunnen til at vi jobber litt hardt med å få til middag til et omtrentlig fast tidspunkt hver dag. Men det funker for oss. Hvis det ikke funker for dere og dere får i dere mat som gjør at familien holder det flytende, så er jo ikke tidspunktet så farlig.

Vi har hatt matkasse siden konseptet dukket opp i Norge. Det passer nok ikke for alle, men jeg synes det bidrar til variasjon og ikke minste at jeg slipper å ta ansvaret for å "bestemme". Nå kan jeg bare skylde på Adam hvis det sutres over maten.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv