Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-20, 11:18   #194
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.773
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Hos oss passer ikke matkassen fordi det er så uforutsigbart hvor mange vi blir til middag fra dag til dag. Flere dager i uka har vi ekstra personer ved bordet, og/eller fravær av en eller flere av våre, fordi de spiser hos andre. Men jeg har ingen problemer med å ha sen middag, hvis det gjør at vi får til å spise samlet, da spiser vi mellommåltid til ulike tider litt tidligere på ettermiddagen. Noen dager er det også umulig, på grunn av at den første har behov for å legge seg før den siste er tilbake fra trening, og andre hadde trening tidligere. Da lager jeg middag når det passer meg, så spiser de som er til stede, og resten får varme opp når de kommer hjem. Det går det også. Men jeg skulle ønske vi var flinkere til å planlegge, slik at jeg slipper å tenke ut hva vi skal ha til middag når jeg står i butikken på vei hjem fra jobb. Det blir ikke alltid de sunneste, billigste og mest fornuftige valgene. Da er jeg sliten og lei, og vil bare hjem.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå