Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-20, 12:14   #198
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.271
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Kommer an på hvilken måte hverdagen er travel på. Her kan godt treninger, for eksempel, pågå fra 20.30-22-30 eller noe. Så hvis man skal rekke middag sammen, så er det som oftest, ikke alltid, best å slå til før alle fyker av gårde igjen.

Men jeg bedriver eksponeringsterapi for mannen min, som viser tendenser a la svigerfar, som er HELT avhengig av at det er middag NØYAKTIG klokken halv fem eller hva det er, og som blir helt tullerusk i skolten av endringer. Så jeg tar med vilje og flytter rundt på tidene, bare for å holde ham på tærne.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv