Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-07, 22:40   #1
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skulle pussa opp ei stue med åpen kjøkkenløsning

Jeg ville malt kjøkkenet. Det har nok litt med smaken min, jeg er lei av mørkt tre. Ellers har jeg forelsket meg litt i Bestå fra Ikea. Det rommer mye, er ganske rimelig - og har masse praktiske løsninger. Som f.eks bladhyller, cd-skuffer som rommer mye, rominndelere i skuffene slik at man f.eks kan ha glass i skuffer, skyvedører som også kan skjule tv (flatskjerm riktignok) med. Kommer i flere farger, blant annet i en lekker beige-brun-farge. Den kunne du f.eks ha adoptert over på kjøkkenet.

Sist redigert av Irma : 09-08-07 kl 22:41. Årsak: La til et par setninger.
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat