Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-07, 22:41   #38
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skulle pussa opp ei stue med åpen kjøkkenløsning.

Jeg syns lyse kjøkken er fint, men her tror jeg nesten jeg ville beholdt eikekjøkkenet som det er, og byttet benkeplate. Syns egentlig ikke den grå passer så bra til, sånn det ser ut på bildene. Med spisebord og kanskje flere møbler i i eik så vil du jo få en sammenheng. De hvite plaststolene ble en veldig annen stil i mine øyne. Kontraster kan være fint, men jeg tror kanskje ikke de stolene blir det helt riktige der. Den profilerte og mer tradisjonelle kjøkkeninnredningen syns jeg inviterer til en mer "landlig" stil eller hva jeg skal kalle det.

Ordentlige malerier er altid bra, dem bør du beholde og være glad for.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat