Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-20, 23:18   #762
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9

Alt! Bare ALT i dag!

Først en koselig tur hele familien på juletrehogst. Vi fant et fint juletre uvanlig fort, og helt uten krangling! Så fikk jeg omsider laget pepperkakehuset, og fikk satt det sammen uten at noe ble ødelagt, og uten å brenne fingrene. Det ble så fint! Og så satt jentene kjempelenge sammen og pyntet det, og det var bare veldig god stemning.

Og på toppen av det hele, etter samtaler med svigerforeldre, mannen og ungene, ble vi enige om at vrien vi tenkte å gjøre i jula i år, med å feire julaften hos svigers og romjul og nyttår hjemme (motsatt av det vi bruker), det dropper vi, og gjør det som vanlig likevel. Den ene grunnen etter den andre til at vi skulle snu på det i år falt bort, og ingenting kunne gjennomføres slik vi hadde tenkt uansett. Og plutselig var bare hele poenget borte. Så nå ble det til at svigerforeldrene mine tar med seg kakene de har bakt, og maten de har kjøpt inn, og kommer hit i stedet, og vi får ha julaften hjemme som vi alltid har. Så reiser vi dit tredje-fjerde juledag, og blir der over nyttårsaften i stedet. Jeg ble så glad! Jeg ELSKER å ha jul her hjemme, og var litt trist ved tanken på at ting ikke skulle bli som vanlig i år, med våre faste tradisjoner. Det samme var den ene av ungene. Nå blir det litt mer å gjøre i stand, men pytt, vi har da noen dager igjen, og det kommer til å bli supert.

Og nå er det vin og Love Actually.

Sist redigert av My : 19-12-20 kl 23:45.
My er ikke aktiv