Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-20, 23:27   #764
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jwg har lært meg å strikke hel på sokker denne helgen. Det er skikkelig gøy, så det kan jeg gjøre igjen. Jeg øver på tykke pinner og resultatet skal tovers, jeg har litt slingring når det ikke er supernøye hvordan det blir.

Haha, det har jeg også! Det vil si 15-åringen har et strikkeprosjekt på gang, som innebar hælfelling, noe verken hun eller jeg kunne, så nå har vi funnet det ut. Hun strikker noen små søte babysokker, og i stedet for å strikke de enkle, som hun har strikket før, og som jeg foreslo, så gikk hun for disse. Hun har aldri strikket å fem pinner før, så det tester hun ut på et bitteilte, knotete strikketøy, og kjører på med en flettepinne i tillegg, strikketøyet så mest ut som en runde mikado (ja, hun kan flette uten flettepinne, men foretrekker med). Anyway, hun halte i land flettinga og holdt styr på alle de andre pinnene (litt banning innimellom hører med), og fint ble det, og så var det hæl ... Så nå har vi lært oss det også. Snart er det tåfelling.

Når bestemor kommer til helga vil hun be henne om å lære henne å hekle en kant øverst på sokken i tillegg, så får hun presset inn enda en håndtverksteknikk på samme bittelille klesplagg (noen er ute etter sekser i kunst og håndtverk her ).