Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-20, 09:56   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Topp-pynt som lyser og som ikke er stjerne?

Finnes det noe annet enn stjerner man kan ha i toppen av treet, OG som lyser?

Jeg liker at treet lyser også i toppen, da ser det mest helhetlig ut, liksom. Og jeg liker best gammeldagse, store, hvite lys. Nå har jeg stjerne i toppen av treet, men jeg sliter egentlig litt med den kristne symbolikken i det (jada, jeg vet at de aller fleste symboler kan relateres til et eller annet og at symboleffekten ikke trenger å være spesielt sterk i mange tilfeller, og jeg HAR stjerner ellers i huset, og jeg synes stjerner er pene og nøytral pynt i de fleste tilfeller, men det er likevel noe med den stjerna i toppen av treet som gir meg en bittelitt religiøs feeling, og jeg skulle gjerne hatt noe annet. Som lyser.

Men finnes det?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat