Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-20, 15:31   #29
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nyttårsforsetter i 2021?

Tror jeg får sette på listen i alle fall en cellepøve, som jeg skulle hatt i 2020 men legen tok ikke annet enn hastesaker så jeg fikk beskjed om å gå privat og det har jeg ikke rotet meg til å gjøre.

Og gjerne en synstest/nye briller, som jeg nok trenger, blitt litt gammel og ser ote over brillene...

Og tannlegen, når vi nå først ramser opp alt jeg burde bruke tid og penger på av egen helse.

I tillegg bedre rutiner på husarbeide så det blir gjort mer regelmessig eller på et eller annet vis i alle fall MER av det
Kvitte oss med en del ting, kaste mye, gi bort eller selge noe.

Sove i telt minst 10 netter, flere av dem lenger unna enn egen hage (men ser for meg at jeg trolig skal ligge der noen netter i egen hage også, i alle fall mistemor sover neppe ute uten foreldre enda, men det er vel en overgangsfase det da.)

Bade/svømme ute. Helst sjøen, men det har jeg ikke fått til på mange år, vann godtas . (baseng teller ikke)